آموزش سنجش از دور پیشرفته | آموزش پیشرفته سنجش از دور

هر آنچه که برای یادگیری عملی و پیشرفته سنجش از دور نیاز دارین

دوره آموزش پیشرفته سنجش از دور | دوره آموزش سنجش از دور پیشرفته

پیش‌تر در توضیحات دوره آموزش سنجش از دور کاربردی (دوره مقدماتی و متوسطه) ذکر شد که خیلی بهتر خواهد بود که علاقمندان به این حوزه تمام آموزش‌ها را بصورت منسجم و پیوسته یاد بگیرند و جواب هرگونه سوالات خود را در حین آموزش بگیرند.

در این راستا در ادامه آموزش کاربردی سنجش از دور (دوره مقدماتی و متوسطه)، دوره پیشرفته سنجش از دور نیز طراحی شده است تا علاقمندان به سنجش از دور، ادامه آموزشات رو بصورت پیشرفته‌تر دریافت کنند.

در دوره‌ی آموزش کاربردی سنجش از دور پیشرفته، بیشتر تمرکز بر روی کدنویسی هست تا شرکت کنندگان در این دوره روش عملی و اجرایی مباحث پیشرفته سنجش از دور را یاد بگیرند.

از انجایی که برای طراحی و توسعه یک نرم افزار یا سامانه سنجش از دوری نیاز دارین بدون استفاده از نرم‌افزارها، مجموعه‌ای از تکنیک‌های سنجش از دور را کدنویسی کنید.

برای دستیابی به این توانایی نیاز هست راه عملی تولید انواع نقشه‌ها، ترکیب داده‌ها، پیش‌پردازش‌ها، پردازش‌ها و پس‌پردازش‌ها و … را یاد بگیرید و سپس توسط یک زبان برنامه نویسی اقدام به کدنویسی کنید.

دوره آموزش کاربردی سنجش از دور پیشرفته به همین منظور طراحی شده است که سرفصل‌های این دوره در ادامه ارائه شده است.

سرفصل‌‌های آموزش آنلاین و کاربردی سنجش از دور توسط گروه تخصصی GISAcademy (دوره پیشرفته)

1- فصل اول: فیزیک سنجش از دور و پیش پردازش تصاویر و داده‌ها

1-1- فیزیک سنجش از دور

1-2- پیش پردازش انواع تصاویر و داده‌ها

 

2- فصل دوم: طبقه بندی تصاویر

2-1- انجام طبقه بندی با انواع الگوریتم‌های طبقه‌بندی

2-2- پس پردازش نتایج طبقه‌بندی

2-3- فیلترهای مورفولوژی

2-4- استخراج نقشه‌های کاربری اراضی

2-5- ماتریس خطا و ارزیابی دقت و صحت‌سنجی

 

3- فصل سوم: کار با داده‌های لیدار

3-1- معرفی داده‌های لیدار و نرم‌افزارهای داده‌های لیدار

3-2- پیش‌پردازش داده‌های لیدار

3-3- حذف نویز از داده‌های لیدار

3-4- تولید مدل رقومی سطح طبیعی زمین (DEM)

3-5- تولید مدل رقومی سطح عوارض زمین (DSM)

3-6- تولید مدل رقومی نرمالایزشده سطح عوارض زمین (DSM)

3-7- ویژگی‌های تولیدی از داده‌های لیدار

3-8- پس پردازش ویژگی‌ها

3-9- تلفیق لیدار با تصاویر اپتیکی

3-10- انتخاب نیمه اتوماتیک داده‌های آموزشی

3-11- استخراج عوارض مرتفع

3-12- ارزیابی دقت و صحت‌سنجی

3-13- بصری سازی و نمایش سه بعدی عوارض

 

7- فصل چهارم: تلفیق تصاویر

4-1- انجام فیوژن با کدنویسی در پایتون

4-2- تلفیق تصاویر غیرهم‌نوع

4-3- تلفیق به روش‌های مختلف

 

5- فصل پنجم تولید انواع تصاویر و نقشه‌ها

5-1- تهیه نقشه استعداد زمین لغزش

5-2- کاربرد سنجش از دور در دریاها و اقیانوس

 

6- فصل ششم: کدنویسی هوش مصنوعی و الگوریتم‌های بهینه‌سازی

6-1- طبقه بندی انواع تصاویر ماهواره‌ای

6-2- انجام رگرسیون

6-3- الگوریتم‌های بهینه سازی

6-4- سیستم‌های فازی

 

سوالات متداول

1- از چه ابزارهایی در این دوره استفاده خواهد شد؟

ابزارهایی که برای استفاده در این دوره جامع در قسمت‌های مختلف در نظر گرفته شده هست شامل موارد زیر هست.

 

2-آیا جلسات آموزشی ضبط خواهد گردد؟

بله جلسات آموزشی ضبط خواهد گردد و در اختیار دانشجو قرار خواهد گرفت. مشاهده دوباره فیلم ضبط شده می‌تواند باعث افزایش کارایی و یادگیری هرچه بیشتر دانشجو گردد.

 

3- چه فایل‌هایی در اختیار شرکت کننده قرار خواهد گرفت؟

 

4- آیا برای شرکت در دوره جامع و کاربردی سنجش از دور نیاز هست دانشجوی RS باشیم؟

سرفصل‌های ارائه شده در دوره‌ی آموزش کاربردی سنجش از دور تخصصی (سطح پیشرفته)، برای افراد و دانشجویی که پیش‌زمینه لازم و کافی را دارا می‌باشند ارائه شده است.

پیش‌زمینه لازم و کافی همان سرفصل‌های دوره‌ی آموزش کاربردی سنجش از دور (سطح مقدماتی و متوسط) می‌باشد و در صورتی که افراد به سرفصل‌های آن دوره‌ تسلط کافی دارند می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

البته دانشجویان و افرادی که پیش‌زمینه لازم و کافی را ندارند می‌توانند ابتدا در دوره‌ی آموزش کاربردی سنجش از دور (سطح مقدماتی و متوسط) شرکت کنند و بعد از کسب پیش‌زمینه لازم و کافی در این دوره شرکت کنند.

 

5- آموزش‌ها به چه صورت انجام خواهد گرفت؟

آموزش بصورت انلاین و همراه با مثال‌ها و تمرینات عملی خواهد بود و دقایقی از ابتدای هر جلسه را می‌توان به رفع اشکال و بررسی پاسخ تمرینات جلسه قبل اختصاص داد.

 

6-آموزش‌ها به صورت خصوصی یا گروهی خواهد بود؟

آموزش‌ها هم ‌می‌تواند بصورت خصوصی و هم بصورت گروهی (چندنفر) انجام گیرد. در صورت افزایش نفرات، تخفیفی بصورت جدول زیر برای هر نفر اعمال خواهد شد.

تعداد نفرات

مقدار درصد تخفیف برای هر نفر

2

10%

3

15%

4

20%

5

25%

6

30%

در آموزش گروهی، زمان تشرح و توضیح عملی مطالب بین همه یکسان خواهد بود اما تایم پرسش و پاسخ برای هر نفر جداگانه (25 درصد از کل زمان جلسه) خواهد بود و هم‌چنین در آموزش گروهی، افراد می‌توانند از پاسخ سوالات دیگر اعضای شرکت کننده نیز بهره بگیرند یا اینکه فقط در تایم خود حاضر شوند و سوالات خودشان را بپرسند.

 

7-دوره آموزش پیشرفته سنجش از دور نیاز به چند ساعت آموزش دارد؟

آموزش بر اساس سرفصل‌های فوق بطور متوسط 24 ساعت زمان نیاز دارد که می‌توان آن را در 12 جلسه دو ساعته یا 16 جلسه یک و نیم‌ساعته یا 24 جلسه یکساعته آموزش داد. مطالب بطور کامل و جامع در جلسات آموزشی پوشش داده خواهد شد.

 

8-هزینه شرکت در آموزش چقدر هست؟

برای مشاهده مبلغ سرمایه گذاری بر روی این دوره و اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید. برای رفتن به صفحه محصول بر روی دکمه شرکت در دوره آموزش جامع و کاربردی سنجش از دور پیشرفته در ادامه کلیک کنید.

9-نحوه پرداخت هزینه به چه صورت هست؟

پرداخت هزینه بصورت آنلاین خواهد بود. برای شرکت در دوره جامع آموزش کاربردی سنجش از دور تخصصی (سطح پیشرفته)، به انتهای همین صفحه مراجعه کنید.

 

10-جلسات آموزشی به چه صورت تنطیم می‌گردد؟

جلسات آموزشی بصورت توافقی بین مدرس و دانشجو تنظیم خواهد شد بعنوان مثال هر چند روز یکبار می‌توان یک جلسه آموزشی برگزار کرد یا اینکه بصورت فشرده هر روز چند جلسه برگزار کرد. کارایی آموزش فشرده همیشه کمتر از کارایی آموزش مداوم و پیوسته هست.

 

 شرکت در دوره آموزش جامع و کاربردی سنجش از دور پیشرفته   

 شرکت در دوره آموزش جامع و کاربردی سنجش از دور (مقدماتی و متوسط)  

لطفا سوالات، نظرات، انتقادات و پیشنهادهای خود را در کامنت با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

دوره آموزش سنجش از دور، دوره آموزش سنجش از دور کاربردی، دوره آموزش کاربردی سنجش از دور، دوره جامع آموزش سنجش از دور، دوره آموزش جامع سنجش از دور، دوره جامع آموزش سنجش از دور کاربردی، دوره جامع آموزش تخصصی سنجش از دور، دوره جامع آموزش سنجش از دور تخصصی، دوره جامع آموزش پیشرفته سنجش از دور، دوره جامع آموزش سنجش از دور پیشرفته، دوره آموزش جامع و کاربردی سنجش از دور، دوره آموزش جامع و تخصصی سنجش از دور، دوره آموزش جامع و پیشرفته سنجش از دور، دوره آموزش سنجش از دور پیشرفته، دوره آموزش پیشرفته سنجش از دور، آموزش سنجش از دور پیشرفته

دوره آموزش جامع تخصصی و کاربردی سنجش از دور، دوره ی آموزش کاربردی سنجش از دور تخصصی، پک آموزش سنجش از دور، پک آموزش جامع سنجش از دور، پکیج آموزش سنجش از دور، پکیج آموزش جامع سنجش از دور، سایت سنجش از دور، مبانی سنجش از دور، آموزش رایگان سنجش از دور، نرم افزار سنجش از دور، آموزش جامع نرم افزار ENVI، دوره آموزش ENVI، دوره آموزشی GIS، پک آموزش GIS، سنجش از راه دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی، آموزش جامع ARCGIS

دوره آموزش RS، دوره آموزش RS کاربردی، دوره آموزش کاربردی RS، دوره جامع آموزش RS، دوره آموزش جامع RS، دوره جامع آموزش RS کاربردی، دوره جامع آموزش تخصصی RS، دوره جامع آموزش RS تخصصی، دوره جامع آموزش پیشرفته RS، دوره جامع آموزش RS پیشرفته، دوره آموزش جامع و کاربردی RS، دوره آموزش جامع و تخصصی RS، دوره آموزش جامع و پیشرفته RS، دوره آموزشRS  پیشرفته، دوره آموزش پیشرفته RS، دوره آموزش جامع تخصصی و کاربردی RS، دوره ی آموزش کاربردی RS تخصصی، پک آموزش RS، پک آموزش جامع RS، پکیج آموزش RS، پکیج آموزش جامع RS، آموزش سنجش از دور پیشرفته

دوره آموزش Remote Sensing، دوره آموزش Remote Sensing کاربردی، دوره آموزش کاربردی Remote Sensing، دوره جامع آموزش Remote Sensing، دوره آموزش جامع Remote Sensing، دوره جامع آموزش Remote Sensing کاربردی، دوره جامع آموزش تخصصی Remote Sensing، دوره جامع آموزش Remote Sensing تخصصی، دوره جامع آموزش پیشرفته Remote Sensing، دوره جامع آموزش Remote Sensing پیشرفته

دوره آموزش جامع و کاربردی Remote Sensing، دوره آموزش جامع و تخصصی Remote Sensing، دوره آموزش جامع و پیشرفته Remote Sensing، دوره آموزشRemote Sensing  پیشرفته، دوره آموزش پیشرفته Remote Sensing، دوره آموزش جامع تخصصی و کاربردی Remote Sensing، دوره ی آموزش کاربردی Remote Sensing تخصصی، پک آموزش Remote Sensing، پک آموزش جامع Remote Sensing، پکیج آموزش Remote Sensing، پکیج آموزش جامع Remote Sensing