بازاریابی مکانی
(ژئومارکتینگ)
آیا میدانید فاکتور های مکانی در تحلیل مهندسی بازار کسب و کار شما چقدر تاثیر گزار است
بازاریابی مکانی (GeoMarketing) چیست؟
ژئومارکتینگ یا بازاریابی مکان محور عبارت است از تحلیل داده های جمعیت شناسی و اقتصادی یک منطقه برای برنامه ریزی استراتژی بازاریابی.
با استفاده از یک نقشه رقومی، کاربران میتوانند اطلاعات رقبا، مصرف، توزیع، وفاداری، کارت ها، برآورد گردش مالی را نشان دهید، علاوه بر این شما می توانید از آنها برای ارائه سخنرانی یا گزارش استفاده کنید.
بازاریابی مکانی (GeoMarketing)، یک رویکرد مدرن است که برای تجارت مدرن و سازماندهی مجدد انواع خرده فروشی استفاده میشود.
سهولت استفاده و خودکارسازی روش ها به شما امکان می دهد تا در زمان و پول صرفه جویی کنید.
آموزش GIS
درخواست مشاوره
چرا بازاریابی مکانی (GeoMarketing) اهمیت دارد؟ ژئومارکتینگ چه کمکی می کند؟
ژئومارکتینگ یا بازاریابی مکان محور عبارت است از تحلیل داده های جمعیت شناسی و اقتصادی یک منطقه برای برنامه ریزی استراتژی بازاریابی.
با استفاده از یک نقشه رقومی، کاربران میتوانند اطلاعات رقبا، مصرف، توزیع، وفاداری، کارت ها، برآورد گردش مالی را نشان دهید، علاوه بر این شما می توانید از آنها برای ارائه سخنرانی یا گزارش استفاده کنید.
بازاریابی مکانی (GeoMarketing)، یک رویکرد مدرن است که برای تجارت مدرن و سازماندهی مجدد انواع خرده فروشی استفاده میشود.
سهولت استفاده و خودکارسازی روش ها به شما امکان می دهد تا در زمان و پول صرفه جویی کنید.