GISGPS

ربات آنلاین جی پی اس

ربات تلگرام آنلاین جی پی اس با هدف رفع بخشی از نیاز مهندسان حوزه علوم ژئوماتیک و شهرسازی طراحی و پیاده سازی شده است. روند کار با ربات بسیار ساده است. برای شروع START را کلیک می کنیم. سپس مکانی را با استفاده امکان لوکیشن تلگرام ارسال می کنیم.

ربات جی پی اس telgram gps bot
ربات جی پی اس
telgram gps bot

ربات جی پی اس telgram gps bot2
ربات جی پی اس
telgram gps bot2
ربات جی پی اس telgram gps bot3
ربات جی پی اس
telgram gps bot3

در صورتی که تمایل داشته باشید مختصات نقطه ای از زمین را داشته باشید، کافی است با استفاده از امکان لوکیشن تلگرام آن نقطه را انتخاب کرده و بفرستید. بلافاصله ربات در پاسخ، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال در اینجا نقطه ای از شهر سن پیترزبورگ روسیه را که اولین بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه در ورزشگاه این شهر انجام می پذیرد انتخاب می شود:

ربات جی پی اس telgram gps bot 4
ربات جی پی اس
telgram gps bot 4

بلافاصله پس از ارسال اطلاعات آن نقطه برای کاربر به نمایش در می آید. این اطلاعات شامل، شماره نقطه، مختصات یو تی ام و ارتفاع از سطح دریا، زون یو تی ام، تقسیم بندی عرض جغرافیایی (Zone Letter)، عرض و طول جغرافیایی، ضریب مقیاس، نام منطقه، وضعیت آب و هوایی و درجه حرارت آن نقطه می باشد. متمایزترین کاربرد آن برای مهندسان حوزه ژئوماتیک ضریب مقیاس است که اعمال آن در بسیاری از پروژه های اجرایی اجتناب ناپذیر است.

ربات جی پی اس telgram gps bot 5
ربات جی پی اس
telgram gps bot 5
ربات جی پی اس telegram gps bot
ربات جی پی اس
telegram gps bot
ربات جی پی اس telegram gps bot 7
ربات جی پی اس
telegram gps bot 7

در صورتی که بخواهید از این ربات به عنوان جی پی اس دستی استفاده کنید کافی است جی پی اس گوشی همراهتان را روشن کنید و صبر کنید تا مکانتان (دایره آبی رنگ) را پیدا کند. سپس با فرستادن مکان خود به روشی که توضیح داده شد، از امکانات یک جی پی اس دستی رایگان استفاده کنید.
در آینده نزدیک امکاناتی از قبیل تبدیل مختصات و خروجی گرفتن به صورت فایل های نوت پد یا اکسل به این ربات اضافه خواهد شد.
@onlineGPSbot

توسعه دهنده:  فرزین عاشوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا